2 mars 2010

Goodmorning



Hej och godmorgon på er! Det är strålande vackert väder i Paris idag! Jag är fortfarande lite förkyld, men jag trotsar den och kylan och går ut i alla fall, har massa ärenden jag måste göra. Och just det! Igår när jag kom hem efter en underbar middag hos min "extrafamilj" i 15e så hängde den här lappen på min dörr. Det står på franska och dessutom är det bakochfram så det kan vara lite svårt att förstå men det står i princip att han (min rumskompis) satte på värmen i mitt rum så det skulle va varmt tills jag kom hem. Så var det ritat en massa blommor och stjärnor på och så stod det godnatt, David och Fabien (hans pojkvän)- så himla sött! 

*Goodmorning! The sun is shining in Paris today and I'm feeling a bit better. Yesterday when I came home from a lovely dinner in the 15th this note hung on my door. Basically David had written that he had turned on the heating in my room so it would be warm til I came home, and then he had painted flowers and stars as you can see! So cute. I'm feeling better now btw, yesterday was an awful day! Bon, a toute mes chéris!

Inga kommentarer: