10 nov. 2010

Come another night

 Godmorgon på er,  nu har jag precis ätit upp gårdagens middags-baguette till dagens morgonkaffe. Mmm-mmm...  (intresseklubben kan ju anteckna här) Jaja, i alla fall idag ska jag möta upp med Mathilde från mitt universitet för en liten kaffe, och sen träffa Camille. Och eftersom det imorgon är "jour ferié" här i Frankrike (ledigt helt enkelt, vet inte varför) så ska vi ikväll på en Champagne-fest i 20e arrondissmentet. Och sen måste här städas och diskas... Och jag fick precis mitt konfirmations-mail från skolan där jag ska gå en kurs som börjar nästa vecka, att mina kurstider kommer vara måndag-onsdag-fredag 19.30-22.30. Känns bra detta. Bilden är förövrigt från i somras när vi precis hade kommit till Italien och väntade på killen som vi skulle sova hos. Bagage och bubbel på stranden i 30° C. Allt ska firas.
* Goodmorning chicos! Tomorrow it's a jour ferié here in France wich basically means no school/work tomorrow, yes! So tonight we're going to a champagne-party in the 20th and today I'm meeting up with Mathilde for a coffee and later Camille that I haven't seen in a while. Will be nice. And I just got my confirmation-mail from the school I signed up for that my course starts next week monday-wednesday-friday from 7.30 pm. to 10.30.

Inga kommentarer: