11 mars 2010

Bonnes nouvelles


Ah, jag har ju glömt att berätta! Jag har fått ny lägenhet! Jag kommer bo alldeles själv i en liten etta (fast man borde säga tvåa eftersom det är två rum som skiljs åt av en dörr) på 18m2. Jag är så otroligt glad och tacksam! Jag flyttar in på söndag om en vecka! OCH sen har jag fått nytt jobb, i en vintagebutik i Montmartre:) Yay! Det händer så mycket roliga saker nu. Och igår var jag på teaterkursen för andra gången, och alla är så snälla och trevliga... Känns bra! 
* I've forgotten to tell you! I'm moving in in an own appartment on sunday in two weeks, and I'm so excited! AND, I got a new job, in Montmartre! Well well... Life is good! (J'ai trouvé un appart/studio qui mesure 18m2, qui est pas chér et qui est supermignon, en plus j'ai trouvé un autre boulout)
Bisous tout le monde

2 kommentarer:

Wilda sa...

Grattis! =)

isabel Lindström sa...

Tack o tack!! Fin blogg du har, är du ute och reser? Hur har du hittat hit? :) Kram