10 dec. 2010

Sweden callin'

Sverige kallar! På måndag drar jag hem till alla kärlekar. Och snön, och kylan, och flera hundra lager av kläder. Men det ska nog gå bra, jag ska göra ett stopp i Göteborg och sedan hem till Värmland och mamma och pappa och alla syskon. Men nu först ikväll har jag audition för en skola, sen Laetitias födelsedagsfirande, i morgon jobb och sen fira finaste rummisen som fyller 22 på onsdag då jag inte är här. Söndag jobb igen och sen packa-packa och så hoppas jag att det inte kommer vara några problem med  väderlekar och snömoln eller dylikt. För det är jobbigt att vara fast i något mellanting.
*Going home to Sweden on monday to see all my loved ones. But first audition tonight, then two birthdays to celebrate and work tomorrow and on sunday before the flight on monday afternoon. I do hope everything will go ok this time, with the weather and everything. Keep your fingers crossed for me!

Inga kommentarer: