23 dec. 2010

And another year has come to it's end,

Gif Created on Make A Gif
Jag har gjort en liten sammanställning av mitt år sett genom Photobooth. Det började med förberedelse inför flytt hemma hos mamma, flytt till David vid Menilmontant, vår, sommar, höst och vinter vid Ternes, först bodde jag där själv och sedan fick jag sällskap i form av fina Frida som fick bli min nya coloc.  Så mycket som hänt i denna lägenhet, så många minnen med så många vänner och familjemedlemmar som kommit och gått. Vi har trängt ihop oss så gott vi kunnat på dessa 20m2, och det har varit himla trångt ibland, men finns det ♥-rum så... Nu är vi båda snart utflyttade och nya små lägenheter väntar oss i nya kvarter att sova i, dansa galen fuldans i, att dricka kaffe och äta frukosten i och tränga sig i, och det ska också bli mysigt förstås. Mot det nya året!
*My year through Photobooth. Exciting... Enjoy  ♥

Inga kommentarer: