15 feb. 2008

Glömde!

Haha, varje gång jag ska skicka min arbetsrapport till min chef så glömmer jag alltid att bifoga den cirka två sidor långa arbetsrapporten. Så det slutar med att jag alltid skickar ett extra mail till henne där det står i ämnet "Glömde" och typ "ja, bifoga är ju ingen dum idé alltså". Så tänker jag, att nej, det är ju verkligen ingen dum idé.

Och förresten. Jag borde lägga upp ett kort på mitt kontor. För jag har ett nu. Det är rött med ett stort skrivbord, skön stol och en gäst-fåtölj (!?). jag brukar lägga mig på golvet när jag får idétorka och sprattla med både händer och fötter (you wish).

Nejdå, skämt å sido, jag gillar mitt kontor. Fast, vi har haft en vattenläcka här i byggnaden för de håller på och bygger om på övervåningne och "råkar" såga lite fel rätt i vattenledningarna. Så nu måste jag ha en väsande lufttorkare som låter som ett helt jordskalv inne på mitt rum.

Kul.

(och nu står det en kille utanför mitt rumsfönster och ser inte att jag sitter här, så han bara hänger på hyllan som står placerad precis framför.) Ibland känner jag mig som en gudlfisk i en skål med vatten.

Inga kommentarer: