18 feb. 2008

Born to run

Tramps like us, baby we were born to run

Oh dagen idag har varit bra, trots allt. Trots att jag tycker det är lite läskigt att prata inför folk fortfarande, fast det blir ju bara bättre och bättre. Eller ja, jag blir bättre. I helgen var jag på kalas. Anna och hennes mamma hade bakt och lagat helt underbara tapas och efterrätten var fabulös. Gudomligt gott och jag ska lugnt börja med mer medelhavsmat - när jag flyttar hemifrån dvs. Nu går det knappt att röra köket. Kvällen fortsatte med en sväng till en kompis studentkorridor på V:a Torggatan. Sen bar det av mot Arena och ljuvliga toner skapade av Lykke Li. Jag sa ju det; hon var gryyyymmast! Och snyggast på hela Arena. Lätt. Vi drog på efterfest och somnade allihop någon gång vid 06 tror jag, hård kväll. haha, men det var kul, för en gångs skull.
Nu ska jag se Anna Pihl.

Hasta la vista!

Inga kommentarer: