6 nov. 2012

It's today everything begins



Godmorgon godmorgon! Jag är uppe med tuppen idag, har ett viktigt "administrations-möte" kl. 10 nedanför mig. Solen skiner och jag lyssnar på Francois Crimon. Har märkt att ni börjar bli fler och fler som läser min blogg och det är ju förstås hur kul som helst! Ni skulle inte vilja presentera er lite grand kanske? Eller åtminstone skriva en rad om varför ni går in och kikar just här. Vore kul att veta!

*Good morning everybody! I'm up early this morning cause I have an important meeting at 10, the sun is shining and I'm having my coffee while listening to Francois Crimon. I've noticed that you're more and more people coming in here every week and it would be so nice if you could maybe introduce yourselves a little, tell me from where in the world you are and why you like checking in at my blog!!!

Have a lovely day everybody!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag är 19 år gammal tjej ifrån Stockholm och är just nu bosatt i Paris! Jag hittade din blogg någongång när jag började längta till den här staden och nu är jag äntligen här!

Har faktiskt sett dig på håll en gång i Marais precis vid hotel du nord. Du är lika fin i verkligheten som på dina bilder!

Bisous!

Isabell sa...

Hallå!
Jag är en 21 år gammal tjej från Karlstad (yey, VÄRMLAND) som hittade din blogg i samband med att jag skulle flytta till Paris för två år sedan. Efter 18 månader där har jag nu flyttat tillbaka till kalla Norden för att försöka utbilda mig lite grand. Jag läser fortfarande din blogg och drömmer mig tillbaka till Paris :)

Även jag har sett dig i verkligheten - vi tog samma flyg till Sverige när jag skulle åka hem över jul förra året :)

Bisous!

Unknown sa...

TIll anonym! Himla kul, hoppas den kunde inspirera din Paris-flytt lite grand!! Nästa gång du stöter på mig får du komma fram och säga hej! Vad gör du i Paris? Kram!