22 juni 2011

Your personnality / Votre personnalité

Gjorde ett personlighetstest efter att jag varit inne på Saras blogg och det här är alltså resultatet. Knepigt att det stämmer in, förutom att jag inte alls skulle kunna jobba inom musik då jag är totalt tondöv. Sen vet jag inte riktigt om präst skulle passa mig då jag är ateist sedan många år tillbaka. Men you never know...

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

För övrigt drömde jag att jag var gravid för första gången i mitt liv inatt och det var en fantastisk känsla. Har ingen aning om var dessa biologiska moderskänslor kommer ifrån helt plötsligt om jag ska vara ärlig. Det kanske har med åldern att göra? Konstigt var det i alla fall.


Inga kommentarer: