4 nov. 2010

I am just that weird ok

Ni kan inte förstå hur sjukt trött jag är idag. Har sovit 6h inatt med. Jag är inte van med att gå och lägga mig vid 22, det är flera år sen sist. Hjälp mig. Nu är klockan snart 7 och jag ska åka till jobbet. Som tur är är det över i morgon kväll... Den här lilla hästen fick jag förresten av en italienare på mässan igår. Sist fick jag tre olika tårtor av en annan italienare. De är generösa, männen från söder. Och igår var jag på middag och åt en helt fantastiskt god chèvre-sallad i Marais, på L'Etincelle. Vi ses sen. Puss

* I'm so unbelievably tired, you have no idea. Fortunately it's over tomorrow and I can maybe go back to my normal rythm. And this little horse I got from an italian man at the fair yesterday, last time I got 3 different italian cakes. I guess you give what you have. They're generous anyway, the men from the south. Bye bye have to go !

Inga kommentarer: