5 okt. 2012

Fredag/Vendredi/Friday




Hej alla glada fredagsfirare! Sista dagen pa arbetsveckan och nästsista veckan innan jag tar mitt pack och lämnar min post pâ Bandits Production. Shit, 9 mânader sedan jag började här och nu är det bara en vecka kvar. Tiden gâr fort! Ikväll sa ska vi ha avskeds-apéro för Valentin le stagiaire, aka the intern pa ett mer lättfôrstâeligt sprâk,  som ocksâ ska sluta. Han har varit här i 6 mânader och nu är hans praktik slut. Snipp-snapp-slut. Det känns som att jag varit här i en evighet. Och jag kommer sakna folk härifrân lite ändâ, en del skulle jag bara vilja packa ihop i en liten burk och ha med mig i alla nästkommande äventyr. Lilla jobb-familjen.  God helg alla. 
* Friday and we're having a "goodbye-apéro" for our intern Valentin who works his last day here today! And in one week it's my turn before I start my filmstudies. Wow, time flies. Have a nice week-end everybody, have fun. 

Inga kommentarer: