8 aug. 2012

Schweden here I come!

Ahhhhhxhxkjfg! Idag var jag i 7:e arrondissementet på Svenska Ambassaden här i Paris o hämtade ut mitt pass, för jag åker till Sverige pa lördag! Nu har det gått 8 månader sen jag var där sist, och oj vad jag längtar! Här är en lista på saker jag vill göra och äta (äta är ju trots allt väldigt viktigt) innan jag åker tillbaka till Paris: 

To do's - Sverige
åka bil sent på kvällen när det fortfarande är ljust ute

stanna på Petruskiosken i Forshaga och köpa mjukglass. Mmm.
leka med mina syskon  (kanske mest William, 8 år- de andra gör jag vuxen-grejer med
gosa med hunden Sally
krama mamma extra mycket
tacos à la Suedoise!
GRILLA Obs! potatissallad som tillbehör är ett måste
kräftskiva 
fikafikafika med alla kompisar
minst och max en utekväll i Karlstad- kan va ganska kul faktiskt. 
åka ut till Vänern och kolla pa vattnet o känna den friska vinden piska en i ansiktet 
baka kanelbullar<3
äta massa lösgodis (je sais, jag kommer att gå upp typ 50 kilo under de här två veckorna-men who cares?)
spela badminton


Ja, det var väl det viktigaste för nu. Resten låter jag vara öppet för spontanitet.









Inga kommentarer: