9 aug. 2011

Studio for rent in paris/Lägenhet uthyres i Paris en vecka

Hej på er, tänkte bara säga att jag hyr ut min lägenhet i centrala Paris från den 15e augusti till den 23:e. En vecka alltså. För ett par eller ett par tjejkompisar som ska besöka Paris/letar efter lägenhet inför hösten här. Den är charmig, med fin utsikt, ligger i ett tryggt kvarter nära Champs Elysées och Triumfbågen och är perfekt för två personer. Hör av er på min mail: isabellia_athotmailpunktcom
*Renting out my small and charming studio for a week It's located in a safe and quiet area near the Champs Elysées and L'Arc de Triomph. Perfect for a 2 friends or a couple. One week from the 15th of august to the 23d. Let me know if interested on isabellia_athotmaildotcom

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag trillar in på din blogg lite då och då, ska nämligen till Paris i slutet på september och plugga i ett år. Så det är kul att få lite tips och läsa om vardagen i Paris :)
Har du några tips om hur jag ska leta boende? Skolan ligger i Versailles men jag hade ändå tänkt mig att bo i Paris. Vad du än har för tips så tar jag mer än gärna emot! Skicka ett mail till: anja.nustad@gmail.com
Kram Anja!

Anonym sa...

Underbar bild syrran!
Hoppas du har det fint i italien, galet glad för din skull!!!! Hoppas du har en underbar tid! Älskar dig supersuper till max! Kraaam Vero:-)