23 jan. 2011

my baby just cares for me,

Så är det söndag igen och denna helg gick lika fort som alla andra men det var i alla fall en fin sådan. Den började med drink med killen jag aldrig lyckas träffa i fredags, sen en fem-minuters visit på en lite skum fest i 18e och kvällen fortsatte sedan i ett loft i Marais med fransoser. och konversationer om olika filmskolor. Lördag fika med Louise, som jag inte sett sen innan jul, på Le café de la Cigale, och  sen en tur till vintage-butiken jag jobbade i för att en timme senare i princip få en jättefin ulljacka av min gamla chef. Sen vin och musiklyssnande med Chloé för att sedan möta upp med några andra på L'International. Idag bara vila vila vila. Och det har varit så himla skönt. Nu sitter jag och skriver på ett personligt brev och sen tänkte jag försöka läsa lite. Idag har det bara varit grått grått och grått i Paris. Pas bien.

Inga kommentarer: