18 feb. 2010

The day with the big move

Hej! Antligen ska jag flytta in, kl. 1600 idag gar flyttlasset till 20:e arrondissmentet och ingen kan vara lyckligare over detta an jag! Jag kommer precis nastan bo i mina gamla kvarter, jag kommer ha nara till mitt gamla gym, till Buttes Chaumont, till Oberkampf, till Canal Saint Martin, till mitt nya jobb, till alla mina favoritstallen i Paris! Mmm! Jag onskar forresten att jag kunde visa er min utsikt nu, jag sitter pa nionde vaningen och tittar ut over ett stralande Paris! NU ska jag packa, a toute!

P.S. Till er som fragat mig om tips pa hur man kan ga tillvaga om man vill flytta till Paris/Frankrike, sa kommer det snart! Hall ut, nu nar lagenhet och jobb har lost sig kommer jag ha mer tid till annat, och da ska jag knapa ihop ett svar till er. Puss!

Inga kommentarer: