12 okt. 2009

Irresistiblement



Hej! Sorry för dålig uppdatering, den senaste veckan har jag inte vetat varken upp eller ner, till råga på det så tappade jag bort min plånbok, igen. Hm, ja jag försöker bara glömma bort det. Idag har jag redan haft möte med min bankkvinna, det gick bra, fort, efter ca 5 min kunde jag gå hem igen och dricka upp mitt té. Fördel med att ha banken 60 m från porten.  Nu ska jag sortera kläder som jag ska sälja och sen ska jag ringa hem till Sverige!  Puss, ha en bra dag!

*Hello! sorry for bad update! Last week I lost my purse, again! Today I've already had a meeting wih my  banklady, it went well, very fast, after 5 min I could go home and finish my breakfast... Now I'm gonna choose clothes that I want to sell tomorrow! Bisous, bonne journée!

Inga kommentarer: