12 okt. 2009

Le week-end

Me at Chine Machine

Italian Pomodoro
Chine Machine
Alex and Sylvie

Hola! Jag glömde ju berätta om min underbara helg! I lördags (japp, min helg börjar på lördag kväll kl. 20 00) så mötte jag upp Sylvie (som jag inte sett på år och dag) och hennes kompisar på Point FMR, vi drack öl, dansade och pratade. Hennes kompis spelade skivor där så efter att allt var slut fick vi stanna kvar och blev bjudna på öl. Käckt.  Igår åkte jag till Montmartre för att luncha med Elinor som jobbade, vi gick till den italienska restaurangen Pomodoro, såå otroligt gott! Jag hängde lite med henne på hennes jobb och sen gick jag vidare och shoppade en plånbok och kikade lite i affärer. Sen åkte jag hem och såg på TV, var så sjukt trött.

*Hello again! I just remembered that i forgot to tell you about my great week-end. Saturday (yes, my week-end starts nowadays saturday evening at 20.00) evening I met up with my friend Sylvie and her friends at Point FMR, we had some beers, danced and talked. Very nice  soirée, it finished quiet early though, I was to tired. And yesterday I took le metro to Pigalle and stopped by Chine Machine, where my friend Elinor works, we had lunch at lovely italian's and then I did some shopping in the area. 

Inga kommentarer: