17 aug. 2007

FIS Camp

Ja, så nu har jag gjort min vecka på FIS Camp ute i arnäsgården. Vädret var växlande, mina skor blev dyngsura, vi fick inget napp, vi badade och åt massa mat, lekte lekar och paddlade kanot. En riktig kanonvecka, trodde inte att det skulle bli så kul, det kändes knappt som ett jobb. Nästa vecka börjar jag jobba igen för FIS, denna gång 'Under Vatten'...

Sen bär det av till Estocooolmoo för kräftskivis ute i havet, skärgårn! Det ska bli kul kul och jag hoppas verkligen att jag får me mig Chooonasito och Chooosefin. Och snart åker jag faktiskt till PARIS :D Där ska jag sitta på mysiga utecaféer och dricka kaffe, prata franska, äta ost och dricka rödvin, slå klackarna i taket varje dag, och vbara andas in den parisiska luften.
Keeeeewl :P

Nu är det fredag och jag är trött som en gris.
Kram

Inga kommentarer: