15 nov. 2013

Watching the fire as we grow

Hej allihopa. Tystnaden. Jag vet inte när jag skrev här sist, för två månader sen? När jag precis hade brytit upp med någon, och efter det fick jag lite nog. Det här året känslomässigt alltså, alla mina Paris-år känslomässigt. Vilken otrolig underdrift det vore att säga att det har varit lite tufft, ett stort jäkla grått moln av spräckligt kaos och brinnande känslor i fem år, kors och tvärs, överallt.  Nu kanske det får vara över snart.  Och i morgon firar jag mina 25 år, har bjudit in över 100 pers, får se hur många som kommer. På bilden, Lisa Frida och jag på Lisas födelsedag tidigare i våras! På ostron-restaurangen Marie Celeste, som ligger på 1, Rue Commines, 75003 i Marais. Ljuvliga ostron i olika smaksättningar och ung, engelsktalande personal. 

Inga kommentarer: