18 apr. 2011

Day 01- A recent picture of you and 5 interesting facts about yourself

Bilden togs for en halvtimme sedan hemma hos Louis. Nu ska vi repa repa for var Don Juan scen som vi ska spela upp ikvall!


Hepp. Så här kommer första dagen.
  • Innan jag fyllt 14 hade jag hunnit vara matte till hela 7 kaniner (jag anordnade egna hopptävlingar på mammas bakgård). De hette bl.a. Tiara, Cåla, Toedy, Molle.
  • Jag har haft tandställning, jag hade en väldigt fin och präktig glugg mellan mina framtänder, som skulle kunnat ha blivit nagot fint, originellt. Men originalitet ar ju, som ni vet, inte alltid onskvart när man är 11 ar gammal och allt man vill är att passa in.
  • Jag är halvargentinare (men "det syyyyns ju inte" och detta p.g.a. min pappas europeiska rotter).
  • Jag har bott på tio olika ställen i Paris (om man räknar med den tid då jag var inneboende hos en massa vänliga själar)
  • Jag kan vara oerhört velig och obeslutsam, och skjuter ofta upp alla svåra beslut p.g.a. detta, det kan vara alltifran att planera en ledig dag till att bestamma vad jag ska lagga mina pengar pa. Svara beslut alltsa.

Inga kommentarer: