27 mars 2011

je fume pour oublier que tu bois




Hemskt mycket hej halvfyra på natten. Välkommen sommartid. Bilder från Alex inflyttningsfest förra fredagen. Om jag ska va helt ärlig har det inte hänt så mycket spännande saker sen dess. Jag har mest jobbat och hängt i skolan och åkt metro känns det som. Och oroat mig över borttappade pengar och annat trams. Trams trams trams. Som vanligt typ. Jag ser verkligen fram emot ljusare dagar och varmare väder (jag vet att jag låter precis som alla andra bloggbrudar där ute, men jag kan inte hjälpa det verkar det som). Annars så måste jag repa på min Molière scen, på min Brecht-scen och förbereda inför Emelies ankomst nästa vecka! Ska bli så himla fint att få se henne igen. Och andra idéer som jag har en tête. I morgon blir det kanske marknad i Montreuil också om vädret är fint! Puss fina läsare, hoppas ni haft en fin lördagskväll och grattis till sommartiden!

Inga kommentarer: