25 juni 2010

Le Carillon

Har tappat bort min USB-sladd för tillfället så det är svårt att ladda upp vettiga bilder från kameran. Istället bjuder jag på ovettiga bilder från photobooth, voilà jag på Le Carillon, har precis testat en Perrier à la menthe och tycker den smakar sådär. För övrigt sörjer jag att jag inte kan vara med vänner och familj och fira midsommar i Sverige, men försöker trösta mig själv med att jag snart är i Sverige och att det är cirka 30 grader varmt i Paris för tillfället. Nu ska jag gå och tvätta! Igår gick jag dit med mina två påsar och skulle tvätta, la i pengarna, ( 8€) och satte på startknappen, men inte startade dem de små liven! Åtta bortkastade euros och fortfarande lika smutsiga kläder. Hoppas det går bättre idag, ni får önska mig lycka till. Puss på er alla och glad midsommar!  (vi firar iofs svensk/fransk midsommar på söndag) * In lack of my camera-cable I give you photo-booth pictures. As soon as the appartment will get cleaned I'll find my cable and new, descent photos will be uploaded! I say happy Midsummer's day to all my Swedish friends and family, I wich I could have been there with you!

Inga kommentarer: