25 nov. 2009

Come blow your horn on high



Jag vill så gärna se "Bonjour Sagan", men jag kan inte hitta den någonstans. I alla fall inte här i Norden, kanske får vänta tills jag kommer till filmens hemland. Men oj så fin den är, ni måste se den, berätta om ni hittar den. 

* I want to see "Bonjour Sagan" again, I love this movie, it contains almost everything I love about France. And as it always is, you always want what you don't have.  So now when I'm not there I'm listening to , watching, reading everything that's about La belle France I can to hold on to the little french person inside of me. So now I'm dying to see this movie again... Can't wait til I find it. 

Bonne nuit le monde

2 kommentarer:

Caroline sa...

...och Paris saknar dig än mer. Jag har inte sett Bonjour Sagan, ännu, men den låter formidabel.

Unknown sa...

Du måste se den Caroline, och det snart! Vi får se den tillsammans annars när jag kommer tillbaka.