1 maj 2008

2a hand

Så har jag då flyttat, till en stor rymig fyra i andra hand, närmare min pappas. Han bor ju inte här för tillfället så då passar jag på att utnyttja läget och bo stort och billigt 20 minuters promeand från mitt jobb. Det är faktiskt ganska fint.

Igår hade Linn, Josefin, Anna och jag Valborgs-middag här, de hade fixat lax, potatis och göttig röra till varmrätt och jag kladdkaka och glass till dessert. Det var läckert det och den fina middagen påminde mig om hur värt det är med en riktig god middag i goda vänners sällskap. Vidare bar det av till Glada Ankan, som sig bör när man är 19 i Karlstad, vill inte bli nekad/nobbad på K, och försöker dissa Arena så gott som det går. Då passar Ankan fint. Vanligtvis så brukar man alltid springa på x antal kändisar på Ankan, igår så dök Emma, Maia, Jana, Therese, upp med respektive och vänner. Det var skojsiggt, för det mesta är det bra folk på ankan, men igår hade det tyvärr hänt någonting och ett och annat rötägg kunde skymtas, men men, man kan ju inte få allt?

Idag har jag flyttat det sista från min mammas hus och nu ska jag fortsätta med mitt uppackande...

ciao

Inga kommentarer: